Kommunikasjon og markedsføring
Gjennom året har kommunikasjonsavdelingen jobbet med å videreutvikle og bygge klubbens kommunikasjonsflater med mer variert, interessant og spennende innhold av høyere kvalitet. Avdelingen har også håndtert det pågående trykket fra media, bidratt med å spre informasjon og fungert som klubbens publikumskontakt på sosiale medier.
Nedenfor følger nøkkeltall for 2022:
Flate | Antall følgere 2021 | Antall følgere 2022 | Endring |
59 100 | 73 066 | + 13 966 | |
19 028 | 25 042 | + 6 014 | |
35 000 | 49 200 | + 14 200 | |
1370 | 3 269 | + 1 899 | |
TikTok | 3 452 | 8 000 | + 4 548 |
Glimt.no* | 1 716 178 | 3 440 893 | + 1 724 715 |
Podkast 4-3-3** | 54 509 | 56 491 | + 1982 |
YouTube | 2 761 | 4 980 | + 2 219 |
*Sidevisninger
**Totalt antall lyttere